30 Mart 2014 Pazar

2014 İlkbahar Yaz Modası / Crop Tops / Kısa Üstler

Merhaba Arkadaşlar :)

Malum ilkbahar geldi yazda kapıda sayılır yeni koleksiyonlar ortaya çıkmaya başladı.Ve  baktık ki geçen sene olduğu gibi bu sene de crop toplar moda. Peki crop top nedir? Crop toplar göbeği açık bırakacak biçimde tasarlanmış tişörtler.

Crop toplar giyimi çok zor olan parçalar bence.Herkes giyemiyor yani.Şu anda sen giyebilir misin diye sorarsanız tabiki hayır giyemem.Peki neden? Crop top giymek için zayıf olmanız yada çok sıkı bir vücuda sahip olmanız lazım.Çünkü düşünsenize açıkta kalan göbeğinizin dışarı doğru fırladığını.Çok itici bir görüntü bence.Eğer crop topları çok seviyorsanız ve vücudunuz giyecek bir durumda değilse,hemen ama hemen diyete ve spora başlıyoruz.Gerçi her şey zayıf olmakla bitmiyor.Türkiye'de yaşıyoruz yani .Crop toplarla en azından göz tacizlerinden kaçamazsınız.Laf atmada cabası yani.Neyse ben her şeyi göz ardı edip giyerim diyorsanız hadi bakalım crop topları nasıl kombin yapabiliriz? :)

Yukarıdaki resimlerde gördüğümüz gibi 2014 podyumlarında böyle görüntüler var.Ama tabi podyumdaki kıyafetler günlük hayatta giyilmiyor.O yüzden bakalım crop top günlük hayatta nasıl giyilirmiş :)

İlk olarak benim en sevdiğim kombin Crop top + Yüksek belli pantalonlar





Yine yüksek belli pantolonlarla crop top giyildiğinde belinize gömlek bağlayarak şık bir görünüm elde edebilirsiniz :)


Tabi eğer crop topları çok sevip göbeğinizi göstermek istemiyorsanız yüksek belli pantolonlarla ve eteklerle daha uzun crop toplar giyebilirsiniz :)

İkinci Kombin Crop top + Etek





En sevdiğim kombin bu :) Yaz değilde daha çok ilkbaharda giyilebilecek bir kombin :)


Üçüncü Kombin Crop top + Şort 




Şortla crop top bence çok kötü oluyor.Çünkü iki taraftanda açmak bence çok basit gösteriyor insanı.Tabi sizin seçiminiz :)

Umarım yazıdan memnun kalmışsınızdır.Düşüncelerinizden beni mahrum etmeyin lütfen :)










2 yorum:

  1. Ben de cok begeniyorum ama cesaret edemiyorum acikcasi.. Daha cok kisa ustleri yuksek bel eteklerle kullaniyorum senin koydugun bordo ustlu kombin gibi. Cok guzel bi yazi olmus eline saglik :)

    YanıtlaSil
  2. Crop top kombinleri yaz aylarında vazgeçilmez parçalarımdan teşekkür ederim.

    YanıtlaSil