2 Nisan 2014 Çarşamba

Ürün İnceleme: Essence All About Matt Sabitleyici Kompakt Pudra / Fixing Compact Powder

Merhaba Arkadaşlar :)

Bugün Essence All about matt sıkıştırılmış pudra'yı inceleyeceğiz :)


İlk önce mat pudra neden kullanılır onu açıklayalım.Adından da anlaşılabileceği gibi yüzdeki parlamaları önlemek için.Özellikle yaz aylarında çok işe yarıyor.Fondöten,bb krem veya cc kremler sürüldüğünde eğer yüzde parlama olursa onu önlemek için kullanılıyor.


Ben genel olarak essence ürünlerini sevdiğim gibide bu ürünüde sevdim.Kullanımı rahat fırçayla sürdüğüm zaman tozlanma yapmıyor.Etkisi uzun sürüyor mu derseniz normal bir pudra ne kadar duruyorsa sanırım buda o kadar duruyor.



Tamam kabul ediyorum daha iyi bir şekilde olabilirdi fotoğraf :) Elimde beyaz görünüyor ama tabiki ciltte beyaz durmuyor.Cilt emiyor.Yüzünüzdeki ürünün rengini alıyor.Fiyatı 11 tl.Seçim sizin  :)

1 yorum:

  1. ben de kullanıyorum bundan, oldukça memnunum. sadece paketi biraz uyuruk. ama bu fiyata kağıda da sarıp verebilirlerdi, buna şükür :)

    YanıtlaSil