5 Mart 2014 Çarşamba

Ürün İnceleme / The Body Shop Vineyard Peach Body Butter/Lip Inflation/TimeBalm Primer/C.O. Bigelow Coconut Butter




                          

Ne uzun bir başlık değil mi? Bugün ürün tanıtımı yapacağım ama 4'ünü birden tanıtacağım.Neden derseniz çok yakın bir arkadaşım -Başak- çekti bu fotoğrafı benimde çok hoşuma gitti.Neden 4'ünü birden tanıtmayayım dedim.Neyse hadi bakalım tanıtımlara geçelim.

 The Body Shop Vineyard Peach Body Butter ile başlayalım sırayı bozmayalım.Mükemmel kokulu bir vücut kremi.Bence şeftali kokusunu seven sevmeyen herkes sevebilir bu kokuyu.Güzel kokusunun yanı sıra çok nemlendirici bir ürün.Ve nemlendiriciliği çok uzun sürüyor.Sitesinde 24 saat yazıyor ama tabi 24 saat sürer mi sürmez mi bilemiyorum ama genel olarak güzel bir ürün.İndirimden almıştım yanlış hatırlamıyorsam 15 tl gibi bir fiyata almıştım.Gerçek fiyatı  35-40 tl arası.Ama fiyatına değiyor gerçekten ve uzun süre kullanılabilecek bir ürün :)


Sally Hansen Lip Inflation Xtreme'e geldi sıra.Bu dudak parlatıcısı aslında dudak dolgunlaştırıcı olarak ünlüdür ama dolgunlaştırmanın yanında dudağı da  pürüzsüzleştiriyor.Normalde dudak parlatıcılarını sevmem ama bu çok iyi bir ürün.Ama tabi kötü yanıda yok değil.Dudağınıza sürdüğünüzde dudağınız karıncalanmaya başlıyor ve acı yapıyor.Ve gerçekten tadı acı biraz.Fiyatı yaklaşık 36 tl.Alıp almamak size kalmış :)


The Balm Time Balm Face Primer'a gelmiş sıra.Anlaşılacağı gibi The Balm'ın yüz makyaj bazı.Makyaj bazı bence makyaj için çok önemlidir.Düşünsenize kaç saat uğraşıp yaptığınız makyajınızın  hemencecik uçup gittiğini.İşte makyaj bazları bunu engelliyor.Ve bu üründe bu konuda gerçekten çok iyi.Cildinizdeki gözenekleri dolduruyor böylece yüzünüz daha pürüzsüz gözüküyor.Çook güzel kokuyor ve cildinizi pamuk gibi yumuşacık oluyor.Ben severek kullanıyorum bu ürünü.50 tl ürün ama ben indirimden 20 tl'ye aldım ama bugün baktım 30 tl olmuş.Genellikle indirim oluyor.İndirimleri yakalayın! :)




Ve son olarak C.O. Bigelow Coconut Butter :) Bu dudak nemlendiricisi benim favorilerimden biri.Hindistan cevizli bir krem olmasına rağmen kokusu hiç rahatsız edici değil.Bu da çok güzel kokan bir ürün.Çok çok çok nemlendirici bir ürün.Gece sürün sabaha öğlene kadar kalıyor.Tabi yemek yememek şartıyla :).Biraz abartıyorum gibi geliyor ama abartmıyorum.Çok nemlendirici olmasına karşı ne çok yağlı ne de yapışkan.Ve tabiki tadı da çok güzel.Fiyata gelirsek fiyatı 18 tl.Evet bir dudak  nemlendiricisi için pahalı ama değer kesinlikle.Dediğim gibi indirimleri her zaman takip edin :)


Evet arkadaşlar yazımızın sonuna geldik.Bilgilerin yararlı olup olmadığını ve kendi düşüncelerinizi yorum olarak belirtmeyi unutmayıın :)
                                                           



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder