14 Mart 2014 Cuma

L'Oreal Preference Wild Ombre Saç Boyası Deneyimim/ Ombre Hair At Home

Merhaba Arkadaşlar :)

Son zamanlarda herkesin bildiği gibi ''Ombre'' saç çok popüler.Ben de çok seviyorum ve ne zamandır yapmak istiyordum.Yaptırsam da kuaförde yaptırmak zorunda kalacaktım.Ama bir gün gezerken L'Oreal'in ombre saç boyasını gördüm.Ve çok hoşuma gitti çünkü kendi ombrenizi kendiniz yapabiliyordunuz.Sonra annem de beğenince bir çılgınlık yapıp deneyelim dedik.Sözde ilk annemde deneyip güzel olursa bana yapacaktık ama anneme yapmaya başlayınca dayanamadım bende yaptım.Ve şimdi de size biraz bu ombre saç boyasından söz edeceğim :)

Evet boyamız bu.Dışı da çok güzel yani benim hoşuma gitti.Diğer boyalara göre daha güzel görünüyor.Tabi dışının güzel olması bizim bir işimize yaramıyor. :) Ombre boyaların sanırım Türkiyede sadece 3 serisi var galiba.
No.1-Açık kahverengi koyu kahverengi aralığı için
No.2-Koyu sarı orta kahverengi aralığı için
No.3-Sarı,koyu sarı aralığı için

Ben No.2 yi kullandım.Zaten en popüleri 2 sanırım.Şimdi gelelim içindekileree :)


Öncellikle içinde siyah eldivenler de var ama fotoğrafa koymaya unutmuşum.Eldiven deyip geçmeyin bu kit için özel bir eldiven.Kendi eldiveninden başkasını kullanmamanız gerekiyor.İçinde renk açıcı toz,sanırım yine renk açıcı krem var ama başka bir şeyde olabilir tam hatırlamıyorum.boya sıvısı,boya sonrası şampuan,kullanım kılavuzu,eldiven ve tarak var.Saç açıcı diyince gözünüz korkmasın.Saçı yıpratmıyor oryal gibi.Bu seti özel kılan şey içindeki özel tarağıyla kendi ombrenizi kendinizin yapabilmesi.Ben açıkçası kuaföre gitmekten pek hoşlanmadığım içinde saçımla ilgili şeyleri kendim hallediyorum.Sanırım benim gibiler için büyük bir kolaylık.Boyanın yapılışı diğer boyalar gibi ama bir kaba ihtiyacınız yok hepsini sıvının olduğu kaba boşaltıp çalkalıyoruz.Sonra bu boyayı tarağa döküyoruz.Sonra yapmak istediğiniz bölgeyi tarakla tarıyorsunuz.Bence buradan sonrası size kalmış.Ben yapmadan önce youtube'tan o kadar çok video izledim ki.Ama yaparken kafama göre yaptım.Bir şey fark etmiyor yaptığınız.Ama ben yinede L'oreal'in yaptığı videoyu sizlere sunuyoruum.

Şimdi de benim saçıma gelelim.Saçımın öncesi ve sonrası :) 


Tabi resimlerinin birinin içeride birinin dışırıda olduğunu unutmayalım.Ama saçım yine saçlarımın üst taraflarında olduğu gibiydi.Ben doğal gözüksün diye ilk önce saçlarımın ucuna sürdüm.10 dakika sonra üstlerine sürdüm boyayı.Arkadaşlarım çok beğendi.Görüşlerinizi yorum olarak belirtmeyi unutmayın.
Ben kesinlikle tavsiye ediyorum bu ürünü.


Buda annemin saçı :) Onun saçı daha açık olduğu için ona daha çok yakıştı :)

Önemli Notlar:
Saçınızda boyayı kesinlikle 40 dakikadan fazla bekletmeyin.
Kesinlikle eldivensiz kullanmayın.Ve saçlarınızı bile eldivenle yıkayın.
Eğer saç açıcılara elerjiniz varsa kullanmayınız.

13 yorum:

  1. Cok guzel cok dogal olmus bence! Ben de ombre sac kullaniyorum ve cok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. çok doğal durmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Slm çok güzel olmuş canım bu boyayi diplerine yakın surebiliyormuyuz benim saçlarım kısa oldugundan dolayı birde çok fazla yıprattir mu boyalı saci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Annemin saçı da kısaydı ama diplerine sürmeden kulak üstünde bıraktık onunkini.Bence gayet güzel oldu.Ama saç diplerine sürülmüyor.Diğer boyalarla aynı derecede yıprattı sanırım :)

      Sil
  4. Çok yakışmış bende yaptım benimki kızıl gibi oldu ama senin saçların zaten açık tondaymış :)) Birde benim saç uçlarım yıpranmış olduğu için hafif bir yanma oldu ^.^

    YanıtlaSil
  5. Renk gecisleri cok basarili... bunu nasil sagladiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk saçımın uçlarını boyadım.Boyalı kısmı 7 -8 dakika beklettikten sonra hepsini boyadım :)

      Sil
  6. Ya bir şey sormak istiyorum benim saçlarım bal köpüğü ve mavi saç var. Aka aka hepten sapsarı maviler ise su yeşili oldu. Böyle bir saça bakır ombre yapılır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılır mı derken tabiki yapılır ama güzel olabileceğini düşünmüyorum açıkması.Bakır yerine setin en açık rengini alıp kullansaniz daha güzel olur

      Sil
  7. Merhaba benim saclarimda koyu kumral gibi bir duz boya var ve 5 cm diplerim geldi dipler koyu kestane elimde ombre no 2 var.diplerdeki bant gorunumunden kurtulmak istiyorum ombre setini nasil kullanabilirim sizce?

    YanıtlaSil
  8. HElal wallaha, ben de rossman mağazada gezerken gördüm no:2 kuaförde yaptırsam 50-60 lira vereceğim için marketten alayım dedim, açıkçası almadım nete bakmak istedim yorumlar için, çok da güzel yazmışsınız, demek biraz yakıyor içinde açıcı olduğu için ama güzel açmış en azından istediğimizi veriyor, belki bende yaparım önce bir kestireyim uçlarından sonra belki yaparım teşekkürler sağolun güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  9. Merhaba kahve tonlarinda sac kullaniyordum esmer olmama ragmen bir gun delilikyapip sariya dondum ve memnun kalmadim 2 hafta sonra cikolata kahveyi bastim sacima siyaha yakin bi renk oldu sacim bi sure sonra yesillendi 2 ay gecti yine have tonlarina boyadim akti ve suan sacim cok acik bi renk aldi acik karamel gibi ombre yapmak istiyorum ama kuafor sacinda sari oldugu icin tam oturmamis biyarsam yanar oturmasi icin tekrar kahveye boya dedi ne yapmaliyim yardim lutfen

    YanıtlaSil