10 Nisan 2014 Perşembe

Beraber Sağlıklı Bir Şekilde Zayıflayalım !

Merhaba arkadaşlar :)

Bugün yeni bir şeye başlayacağız :) Bu sene YGS'ye çalışırken aldığım kilolar başımın derdi oldu.İyice şişmanladım.Bu yüzden artık aldığım bu kiloların verilmesi gerektiğini düşünüyorum.Gerçi iki gündür başlamıştım ama bugün bozdum iyice.O yüzden bugün hep beraber başlayalım diye düşündüm.Sizde benımle var mısınız? İlk olarak kilomu açıklayayım.Çok heyecanlı kilomu sadece 2 kişi biliyordu.Umut ediyorum ki arkadaşlarım okumaz bu postu :) Şu anda 61 kiloyum ve boyum 162.Ve dönem başladığında 54 kiloydum.Ağız dolusu 6 kilo almışım anlayacağınız....

İşe nerden başlamalıyız;

1.İlk önce kararlı ve azimli olmalıyız.
Kararlı ve ve azimli olmak kilo vermede çok önemli bence.Çünkü siz 2 gün plana uyup 2 gün uymazsanız hiç bir sonuç alamazsınız.Yaptığınızın hiç bir önemi kalmaz.Kesinlikle karalı ve azimli olup yaza fit girmeliyiz.

2.Hedef belirlemek
Hedef belirlemek sadece sporda değil,yaptığımız her işte önemlidir.Hedefsiz gemiye hiç bir rüzgar fayda etmez.Hedef belirlerken çok üstten atmamak gerekiyor tabiki.Belirlediğimiz hedefin ulaşılabilir ve motive edici bir noktada olması gerekiyor.

3..Düzenli ve Sağlıklı beslenmek
Vücudun şekillenmesinde düzenli ve sağlıklı beslenmek %60 etkili.Bu çok yüksek bir değer bence.Yani biz düzenli sağlıklı beslenmeden ne kadar spor yapsakta hiç bir işe yaramıyor.Yani yemek yerken kendimize sahip olmalıyız.Kesinlikle fast food yememeliyiz.Özellikle Mc Donalds ve Burger King gibi yerlerden çok yemek yiyorsanız,kusura bakmayın ama artık onlardan vazgeçmelisiniz bayanlar :) Tabiki tatlılardan da vazgeçmeliyiz.Ama tatlı istediğiniz zaman meyve ile bu istediği bastırabilirsiniz :) Bu yemekle ilgili olan şeyleri daha sonra uzun uzun yazacağım :)

4.Spor
Vücudun şekillenmesinde spor ve genetik %40 rol oynuyor.Bu yüzden spor da çok önemli.Gelecek zamanlarda günlük yapabileceğiniz spor hareketlerini paylaşacağım :)

Evet arkadaşlar,benim hedefim a 55 kg.En azından eski halime döneyim istiyorum. :) Ve şu anda Cassey Ho'nun nisan programını uygulamaya başlayacağım.Sizde aşağıdan ulaşabilirsiniz :)

Cassey'nin yeni başlayanlar için olan programı;
http://www.blogilates.com/calendar/beginners-calendar-for-popsters-just-starting-out

Cassey'nin nisan programı;
http://www.blogilates.com/blog/2014/03/31/30-day-aprilabs-calendar/

Şifre burnbabyburn :)

Cassey'nin videolarına youtube'tan ulaşabilirsiniz :) Site İngilizce olduğu için sorun olursa seve seve yardım ederim :)
                                                     Hep beraber bundan buna dönüşelim :)


Yorum bırakmayı unutmayın.Sizin hedefiniz ne? Kanalıma abone olursanız sevinirim: :)

2 yorum:

  1. Merhabalar , nasıl da denk geldi de karşıma çıktı blogunuz bende tam bugün karar vermiştim zayıflamaya :) hem YGS mağduru olan tek sizde değilsiniz şu an üniversite 2. sınıf olmama rağmen YGS ye çalışırken almış olduğum kiloları hala veremedim bende , 60 kilodan 68 e çıkan ben hala o 8 kiloyu üstümde taşıyorum ve boyum da 1.68 :) bloğunuzu beğenmiş birisi olarak hemen izlemeye aldım bana da beklerim .. Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/ bloğumun adresii ;)

      Sil