19 Nisan 2014 Cumartesi

Ürün İnceleme : H&M Tropical Fuchsia Lip Gloss

Merhaba arkadaşlar :)

Bugünkü inceleyeceğimiz ürün  H&M Tropical Fuchsia Lip Gloss :)


Dün H&M'de gezerken birden gözüme çarptılar.Çünkü kapağındaki desen ve rengi hoşuma gitti.
Ama lip gloss sevmeyen biri olarak almamayı düşündüm.Bırakırken fiyatını gördüm.Fiyatı sadece 1.95 kr'tu.
 Hadi 2 tl diyelim biz ona.Bir an duraksadım açıkçası.Sonuçta bu kadar ucuz olan bi şey kötüdür diye düşündüm açıkçası :D Ama daha önce H&M'nin makyaj ürünlerinden memnun kalmıştım.Zaten 2 tl dedim aldım denedim.Bu arada 2 tl falan olduğu için küçük olarak düşünmeyin 7 ml parlatıcı :) Normal bir parlatıcıdan en ufak bir farkı yoktu.Rengi çok yoğun ve parlak.Kokusuda NYX'in dudak kremiyle aynı.

Rengini burdan görebilirsiniz :)  Benim beklentilerimin çok üstündeydi gerçekten fiyatına göre.Ama ben dudak parlatıcısını seven biri olmadığım için  sürekli kullanacağım  bir ürün değil.Ama dudak parlatıcısından hoşlanıyorsanız mutlaka almalısınız :)

 Unutmadan instagram hesabı açtım bu zayıflama konusu için.İnstagramdan takip etmeyi unutmayın :)
http://instagram.com/pembeprenses0 :)

Umarım hoşunuza gitmiştir.Yorum bırakmayı ve bloguma abone olmayı unutmayın :)
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder