1 Nisan 2014 Salı

Ürün İnceleme : Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

 Merhaba Arkadaşlar :)

Bugün yine bir ürün inceleme yapacağız.Bugünkü ürünümüz Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu.


Öncelikle kabının çok şeker olduğunu söylemeliyim.Pembe seven biri olduğum için çok hoşuma gitti kabı.Tabi önemli olan kabı değil işlevi tabiki :) Ürünün en iyi özelliği yağlı olmayışı bence.Ben şahsen makyaj temizleme ürünlerinin bıraktığı yağlı histen nefret ediyorum.Bide göz makyajınızdan memnun kalmayıp sildiğinizde o yağ gözünüzü yakması ve yaklaşık 5 dakika kadar o yağlı bölgeye eyeliner çekememeniz gerçekten çok sinir bozucu bir durum.Ay ne kadar dolmuşum :) Ama bu ürün bu anlamda gerçekten iyi.Kullanışlı.Ayrıca hassas ciltler için olmasıda bir avantaj tabiki.Kıvamı su gibi pamuğa dökerken sorun yaşamıyorsunuz ayrıca.Yüz makyajını güzel temizliyor ama göz makyajına gelirsek 2-3 defa silmeniz gerekiyor bilmiyorum belkide daha fazla.Ama ben zaten göz için başka makyaj temizleyicisi kullanılması taraftarıyım.Ne de olsa gözümüz vücudumuzdaki en hassas yerlerden biri.
400 ml'lik büyük bir kabı var.Bence fiyatı çok çok iyi.Normal fiyatı 25 tl galiba ama ben henüz bu paraya alanı görmedim.Herkes indirimden almış.Bende indirimden  8 TL'ye aldım.Bence bu ürüne bu para denemelisiniz :)

Beni düşüncelerinizden mahrum etmeyin.Lütfen yorum bırakın :)

2 yorum:

  1. watsons gratiste ben bulamıyorum bu ürünü.... :( kalmadı filan mı acaba? çok tavsiye etti blog dünyası millet kapıştı herhalde ??

    YanıtlaSil
  2. yağlı olmaması çok güzel, ama yinede yüzümü suyla yıkamadan rahat edemiyorum :)

    YanıtlaSil