4 Nisan 2014 Cuma

2014 İlkbahar Yaz Modası / Skater Etekler / Skater Skirts

Merhaba Arkadaşlar :)

Yine 2014 ilkbahar ve yaz modasını inceliyoruz.Bugün 2 sezondur moda olan skater etekler nedir nasıl giyeceğiz bunları inceleyeceğiz :)

İlk olarak skater etek nedir? Diz üstünde yapışık olmayan bol rahat eteklerdir.

Skater etekler popüler olarak siyah ve deri olarak tercih edilse de ben renkli bıcır bıcır olanları daha çok seviyorum.Skater etekleri kombin yapmak için çok seçenek var gerçekten ama ben kısaca en beğendiklerimden bahsedeceğim.

Skater etek + Bol tişörtler



Skater etek+ Crop Top







Skater Etek + Gömlek






Skater Skirt + Herhangi bir tişört :)













Skater eteğin altına uzun çoraplar giyerek sevimli bir görünüm elde edebilirsiniz :)

Yorumlarızdan beni mahrum bırakmayın.Lütfen yorum bırakın :)



2 yorum:

  1. Canım, prensesim etekleri çok sevdim her ne kadar yaşıma çok uygun olmasada senin gibi genç olsam kesin giyerdim. Skater etekleri 1970lerde de olsaydı keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tatlısınız :) Yorumunuz çok hoşuma gitti.Teşekkürler :)

      Sil