7 Nisan 2014 Pazartesi

Ürün İnceleme : L'Oreal Rouge Caresse Ruj Tempting Lilac/101

Merhaba arkadaşlar bugün L'Oreal  Paris'in Rouge Carresse serisinde 101 numaralı başka bir deyişle Tempting Lilac'ı inceleyeceğiz. :)


Alırken çalışan bayana doğal bir renk istiyorum dedim.Ve bana bu ruju verdi.Gerçekten dudakta çok doğal çok güzel duran bir ruj.İlk başlarda açıkçası ay çok parlıyor diye sevmemiştim.Bu parlama tabi simli bir parlama değil.Ürün çok çok çok nemlendirici olduğu için dudakta hafif bir lip balm görüntüsü oluşturuyor.Bu da parlama yapıyor haliyle.İlk başta alışık olmadığım biraz garip gelmişti.Ama şimdi çok memnunum.Hem de görenler çok beğeniyor.Baya popüler anlayacağınız. :) Kalıcılığı normal bir ruj kadar.Mat değil.Bu kadar nemlendiren bir şeyin mat olması mümkün değil herhalde.Son olarak küçük bir özet geçelim.Çok doğal bir rengi var çok nemlendirici ve çok memnun kaldığım bir ürün.Piyasa fiyatı 30 tl.Ama ben kadınlar gününde indirimle almıştım.Watsons,Gratis,Cosmetica,Rossman'larda  yani her yerde bulabilirsiniz.Alıp ya da almamak sizin seçiminiz. :)

Düşüncelerinizden beni mahrum etmeyin.Lütfen yorum bırakın! :)

Eğer beğendiyseniz +1'e basmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)
Tabi birde facebook var :)

3 yorum:

  1. Bir soru sorayım ben tesettürlü olduğum için çok dikkat çekici rujlar kullanmak istemiyorum sadece sağlıklı bir görünüm versin derdindeyim bu uygun olur mu ? birde dudaklarımda çokça yağlı hissi sevmeyenlerdenim yapısı itibariyle kullanılabilir mi ?

    Bu arada bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda pek yorum yapamayabilirim ama göze çarpan bir renk değil.Bence uygun olabilir.Çünkü dudakta gerçekten doğal duruyor.Çok fazla yağlı his verdiğini söyleyemem. :)

      Sil
  2. Blogun hayırlı olsun takibe aldım seni :) Bende beklerim

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil