21 Nisan 2014 Pazartesi

Ürün İnceleme : Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan

Merhaba arkadaşlar :)

Bugün Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan'ı inceleyeceğiz.




İlk başta söylemeliyim ki heralde bu üründen hoşlanmayan tek blogger benim.Satın almadan önce yorumlara bakıyordum.Herkes o kadar çok beğenmiş ki bende mutlaka almalıyım diye düşündüm.Ve sonuç olarak aldım.Gerçekten berbat.Hiç bir yararı yok bence.Aslında ürünleri direk kötülemekten hoşlanmıyorum ama diyecek bir şey bulamadım.Eğer saçlarınız biraz koyu renkliyse çok fazla pudra bırakıyor ve onları saçlarınıza yedirmek için en azından 10 dakika harcıyorsunuz.Ve 10 dakikanızı harcadıktan sonra sonuç hiç bir şey.Gerçekten ürünü büyük bir hevesle aldım ve denemek için 3 gün saçımı yıkamadım.Saçımın yağlanmasını bekledim.İlk başta annemde denemiştim.Annem hiç bir yararının olmadığını söyledi.Ama ben yine de belki ilk denemem olduğu için yapamamışımdır diyip kendi saçımda denemek için bekledim.Hatta ürünü okulda denedim.Sınıfta arkadaşlarımda vardı.10 dakika saçımla uğraştıktan sonra sonuçtan tek memnun kalmayan ben değildim açıkçası.Sonra bu denemeden sonra yine belki okul ortamıdır yapamamışımdır diye sonraki günlerde evde denedim.Ama sonuç değişmedi tabiki.Hiç bir yararı olmadı.Bu arada belki ürünün şu artı bir yanı olabilir saça hacim verdiği doğru.Gerçekten saçımı hacimlendirdi.Ve son olarak kokusuna gelirsek.Benim kullandığım açıkçası ice tea şeftali gibi kokuyordu.Ben sevdiğim için benim için sorun olmadı ama arkadaşlarımı rahatsız ettiğini söyleyebilirim.Parfüm kokunuzu bastırıyor kokusu.Karar sizin arkadaşlar.Benden sonra mutlaka başka bloggerlarında yazılarını okuyun derim ben:)

Bu arada kullanmak isteyenlere nasıl kullanıldığına dair bir video :)


Yorum yapmayı ve bloguma üye olmayı unutmayın.İnstagram ve facebook sayfamdan beni takip edebilirsiniz :)

1 yorum: