4 Mart 2014 Salı

Rimmel Kate Moss Ruj #111 Ürün İnceleme


Merhaba arkadaşlar.Bugün ilk ürün tanıtım yazımı yazıyorum.Biraz heyecanlandım sanırım.Bugünkü ürünümüz Rimmel Kate Moss 111 numaralı ruj.Gerçekten çok sevdiğim bir ruj.Adından da anlaşılabileceği gibi Kate Moss imzalı bir  ruj.Uzun süre kalıcı olma özelliğine sahip.Mat renkli bir ruj.Zaten pırıltılı olsaydı sevmezdim sanırım.Parlayan,simli rujları bir türlü sevemiyorum.İnsanı yaşlı gösterdiğini düşünüyorum.Veya 35 yaş üstü insanlara daha fazla yakıştığını düşünüyorum.Hem kaliteli hemde ucuz bir ruj almak istiyorsanız bu ruj tam size göre.Bu kadar güzel bir ruj sadece 13 tl.Şaka gibi değil mi? Rimmel markasını  Watsons'larda bulabilirsiniz.Ah Watsons olmasa ne yapardık bilemiyorum. :) Yorumlarınızı bekliyorum.Düşüncelerinizi mutlaka yorum olarak bekliyorum :)


1 yorum:

  1. Rengine bayildim oldukca uygun ve guzel bir ruj keske rengini bileginde deneseydin nasil durdugunu merak ettim . :) Bende parıltılı rujlardan pek hoşlanmiyorum gozume guzel gelmiyor :))

    YanıtlaSil