27 Mart 2014 Perşembe

Ürün İnceleme : Pure Beauty White And Bright Yüz Temizleyici Köpük Ve Tonik

Merhaba Arkadaşlar :)

Bugünkü ürünlerimiz Pure Beauty'nin White&Bright serinden yüz temizleyici köpük ve tonik.Bu seri aslında Super brightening serisinin yenilenmiş hali.Ne değişti peki? Eski seride yüz temizleme köpüğünün ucu çok küçüktü.Bu yüzden kremi kullanabilmek için uzun süre uğraşmanız gerekiyordu.Ve ayrıca bence görünüşü de daha şık oldu.


Ten rengini açmak ve parlatmak isteyenler için bence çok iyi bir ürün.Ben bu tür beyazlatma ürünlerini çok sevdiğim için baya bir araştırmam var bu konularda.Bu ürünün  fiyatı iyi hemde gerçekten işe yarıyor.Normal yüz beyazlatma ürünleri genel olarak çok pahalı ama Pure Beauty bize hem kaliteli hemde ucuz bir ürün sunuyor.Ben gerçekten çok memnun kaldım.Ama kullandıktan sonra - genellikle cilt temizleme ürünlerinde olan bir özellik- cildi hafif kurutuyor.Ama tabiki bu durumun üstesinden bir nemlendirici ile hemen gelebilirsiniz.Yine aynı serinin nemlendirici kremide var.Hemen kullanılışını da anlatayım.Nemli yüzünüze ıslak parmak uçlarınızla uygulayıp köpürtüyorsunuz.Ve yıkıyorsunuz bu kadar basit.Ama kesinlikle yüzünüzde bekletmeyin bu tür ürünleri.Çünkü çok fazla kuruluk yapabilir.Çok fazla kuru yüzde çatlayabilir :)


Evet şimdi de toniğe geçelim.İlk önce tonik neden kullanırız? Yüz temizleyiciler her zaman yüzü tam olarak temizleyemezler çünkü bazı kirler sadece tonik yardımıyla temizlenebilir.Ve ayrıca gözenekleri sıkıştırır.Yine bu tonikten de memnun kaldım.Toniğin pompalı olması kullanışını gerçekten kolaylaştırıyor.


Ucunu daha yakından görmeniz için bir fotoğraf :)



Kıvamı normal toniklerden biraz daha yoğun.Yani su gibi değil kıvamı.Fotoğraftan anlayabilirsiniz belki.

Kısacası ben bu ürünlerden memnun kaldım.Siz ne düşünüyorsunuz? Veya yararlı buldunuz mu? :)
Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın :)

1 yorum:

  1. Merhabalar uzun süredir araştırıyorum bu seriyi cildime uygun temizleme ürünleri alacağım ama karar veremedim yüzümde t bölgesi yağlı parlamalar oluyor kalan kısım da kuruya yakın normal de karma olanlardan almam gerekiyor ama hepsi de iyi gelmiyor malesef pure beauty’nin aqua serisi arasında kaldım siz ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil