25 Mart 2014 Salı

Ürün İnceleme : Maybelline Color Sensational 416 Coral Fever, 440 Coral Fire

Merhaba Arkadaşlar :)

Sanırım bu aralar ürün inceleme blogları yapacağım daha çok.Ygs'den dolayı blogla uğraşamadığım için bir sürü ürün birikti.Bugünkü ürünümüz aslında iki ürünümüz var.Bu yüzden bugünkü ürünlerimiz Maybelline Color Sensational  416 Coral Fever ve  440 Coral Fire.İkisi de aynı serinin ruju olduğu için ikisinin özelliklerinden ayrı ayrı söz etmeyeceğim.


Maybelline'nin Color Sensational  serisinin ürünleri.İlk olarak ben nedense bu ürünlerin görünüşünü seviyorum.Normalde bir ürünü almadan önce araştırarak alırım ama bu ürünlerinin dışı güzel olduğu için araştırma yapmadan aldım.Pişman mıyım peki? Biraz.

Ürünün en belirgin özellikleri nemlendiriciliği ve yoğun renkleri sanırım.Nemlendiriciliği gerçekten iyi ve bir sürüşte bile istediğiniz renkleri elde edebiliyorsunuz.Benim tek hayal kırıklığım açıkçası coral fever'da oldu.Turuncu rujları çok sevdiğim için bununda canlı bir turuncu olacağını düşünmüştüm.Ama olmadı ve çok metaliksi.Çok parlıyor dudakta.Ve dudağınızda bileğinizde durduğundan daha farklı bir renk oluyor.Günlük kullanılabilecek bir ruj değil ama Coral Fire'dan oldukça memnunum.Kalıcılığına gelirsek normal bir ruj kadar.Ve bir şey içerken fincanınızda iz kalmıyor :)



Dediğim gibi alırken dikkatli olun dudakta farklı duruyor Coral Fever.Alıp almamak sizin seçiminiz :) Fiyatı 15-20 tl arasında değişiyor.

         Düşüncelerinizi mutlaka yorum olarak belirtin.Siz bu seri hakkında ne düşünüyorsunuz?

1 yorum:

  1. Ben çok seviyorum, bende de 530 fatal red var ancak biraz pahalı ne yazıkki :(

    YanıtlaSil