24 Mart 2014 Pazartesi

Ürün İnceleme : Maybelline Color Tattoo Krem Far 05-Eternal Gold

Merhaba arkadaşlar :)

Yine bir ürün incelemeyle beraberiz.Bugün Maybelline Color Tattoo Krem Far 05-Eternal Gold'u inceleyeceğiz.


Öncelikle adından da anlayabileceğiniz gibi krem far.Uygulanılırlığını kolay.Krem far olduğu için fırçaya gerek duymuyorsunuz.Farı yüzük parmağınızla göz kapağınıza hafif dokunuşlarla uygulayabiliyorsunuz.Farın tek sevmediğim özelliği fazla sürüldüğünde biraz  topaklanma yapabiliyor.Bu far 24 saat kalıcılık vaat ediyor.24 saat bir insanın makyajla gezmesi zor bir iş bence.Ama en azından makyajınızı silene kadar kalıyor.Kalıcılığı gerçekten iyi.



Resim neden böyle olmuş anlamadım.Bende sonradan fark ettim.Sanırım ben parlamışım :) Ben bu farın rengini çok sevdim.Altın renginde.Sanırım altın rengini krem farlarda daha çok seviyorum.Bu farla 5 dakikada çok kolay bir göz makyajı yapıp hemen dışarı çıkabilirsiniz.


Tattoo krem far,ince bir eyeliner ve rimelle kolay ve güzel makyaj yapabilirsiniz.Fiyatı yaklaşık 15 tl.Bence bu paraya değiyor :)

Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın :)

1 yorum:

  1. Merhaba :) Bende on and on bronze rengini kullanıyorum gerçekten çok güzeller ama dediğin gibi çok sürüldüğünde topaklanma yapıyor malesef.

    YanıtlaSil