10 Nisan 2014 Perşembe

Sağlıklı Tatlılar : Az Kalorili Kolay Karpuz Pastası

Merhaba arkadaşlar artık sağlıklı tatlı ve yemek tariflerini paylaşacağımı söylemiştim.Bugün ilk tarfimi veriyorum.Bu benim eski spor blogumdan alınma bir tarif umarım hoşunuza gider :) Hazır karpuzlarda çıkmaya başlamışken karpuzdan yararlanalım dedim :)



Çok kolay ve çok az kalorili bir pata tarifi bu :) Ve bir o kadarda leziz.Hemen tarife geçiyorum.

Malzemeler;
Orta büyüklükte bir karpuz.
Az şekerli süzme yoğurt
(Yoğurt olsun istemiyorsanız light krem şanti kullanabilirsiniz ama kalorisini unutmamak gerek :)
Çevresini kaplayacak kadar badem
Ve istediğiniz her türlü meyve.

Karpuzu soyuyorsunuz üzerini ve çevresini az şekerli süzme yoğurtla kaplıyorsunuz.Etrafını bademle kapladıktan sonra üzerine istediğiniz meyveleri koyuyorsunuz bu kadar basit :)



Umarım beğenmişsinizdir.Yorum bırakmayı ve bloguma abone olmayı unutmayın :)

Eski blogum:http://kilovermutluhisset.blogspot.com.tr/2013/05/az-kalorili-kolay-karpuz-pastas.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder