3 Nisan 2014 Perşembe

Ürün İnceleme : L'oreal Paris Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik

Merhaba arkadaşlar :)

Bugün L'oreal Paris'in Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Toniğini inceleyeceğiz.


İlk önce kabından başlayalım toniğin.Diğer pembe şeyler gibi buda hoşuma gitti.Ama etkileri hakkında aynı şeyi söyleyemeceğim.Neden bilmiyorum ama ben hariç herkes hoşlanmış bu üründen.İnternette baktım biraz ama memnun olmayan yok.Sanırım sorun bende.Tamam makyaj kalıntılarını güzelce temizleye biliyor ama cildimde bıraktığı o iğrenç his beni delirtiyor.Kadifemsi olduğu için yüzünüzü sildikten sonra yüzünüzde yapış yapış bir his bırakıyor.Hassas ciltler için.Ve alkol içermiyor.Kokusu da gayet güzel.Son olarakta fiyatı 15 tl.
Seçim sizin  :)

Beni düşüncelerinizden mahrum etmeyin.Lütfen yorum yapın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder