13 Şubat 2015 Cuma

Ürün Inceleme /Product Review : Real Techniques Makyaj Süngeri / Miracle Sponge

Uzun zamandan sonra geri döndüm.Bloğuma tekrar hoşgeldiniz.Şu ana kadar kullandığım en iyi süngerı tanıtacağım.Real Techniques Miracle Sponge/Makyaj süngeri.

I came back after a long time ago.Welcome back to my channel.My  review is about the best make up sponge that I have ever used

İlk başta kutudan çıkardığımda çok küçük geldi.Ama ıslatıldığında inanılmaz derecede büyümeye başlıyor.Islattıktan sonra bir havluyla kurulamak gerekli tabi.3 etki 1 ürün de.Ürünün yassı kısmı, sivri kısmı birde,ortada ki şişko yerleri var.Sivri olan kısımı concealer uygularken ve özellikle göz altlarım için kullanıyorum,Yassı kısmını daha fazla kapatıcılık istedigim yerlere tampon haraketleri yaparak kullanıyorum ve son olarak da  şişman yerleri de Bb krem yada fondöten sürerken kullanıyorum.Ve arka kısmını da krem allık kullanırken kullanıyorum.

When I opened the package,first it looked very small.But after damping it,it started to grow.You shouldn't forget to squeeze the sponge well with a towel.This product provides you 3 product in 1.I use the pointed part while applying the concealer espcially under my eye.The flat part is really helps me to achieve perfect coverage.And lastly I use the fat part while applying bb cream or foundation.While appyling cream blush,I use the back part.



Ben bu süngeri çok sevdim.Ayrıca air brush etkisi saglıyor.Kullanmanızı öneririm.Gerçekten kapatıcılıgı çok iyi ve kullanımı da çok kolay.Ve beauty blender'dan çok daha ucuz.Fiyatı 25 tl.Watsons,gratis ve cosmeticalarda bulabilirsiniz.

I really love this sponge.It has really good coverage.The product provides you air brush effect.I.It has really good coverage and it is easy to use.I recommend it.And it is much  cheaper than the beauty 
blender.In turkey you can find it in Watsons,gratis and Cosmetica.

Yorum bırakmayı ve takip etmeyi unutmayın :)

Please don't forget to subcribe and comment. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder