19 Şubat 2015 Perşembe

Ürün İnceleme : Golden Rose Velvet Matte Ruj No 14


Bugün en sevdiğim ruj serilerinden olan Golden Rose Velvet Matte'nin 14 numarasını inceleyeceğim.
Golden Rose'un En sevdiğim ruj serisi.Açıkçası tek sevdiğim ruj serisi.Adından da anlaşılabileceği gibi mat bir seri.Önceden de bahsettiğim gibi genellikle mat rujlar kullanıyorum.Yine sevdiğim bi seri olan Maybelline 14 saat kalıcı olan rujdan bahsetmiştim.Yazısını burdan okuyabilirsiniz.Mat bir ruj ama çoğu mat ruj gibi dudağınızda kuruluk yapmıyor.E vitamini ve nemlendirici içeriyor.Heralde kadifemsi mat ismini de bu isminden alıyor.Kalıcılığa gelirsek kalıcılığı 3-4 saat sürüyor.


Rengine gelirsek açıkçası ben normalde koyu pembe veya kırmızı tonlarında rujları kullanıyorum.Ama 18 yaşında olduğum için artık biraz daha doğal renkler kullanmak istediğim için bu rengi aldım.Ya bu doğal mı demeyin.Benim için iyi bir geçiş oldu açıkçası :D Rengine gerçekten bayıldım.Bu benim rengim dedim deneyince.



Fiyatı 13 tl.Ama ben genellikle indirimli zamanlarda alıyorum açıkçası.O yüzden genellikle 7.5 tlye alıyorum.Özellikle yaşadığınız yerde cosmetica varsa özel günlerde çok güzel indirim yapıyorlar.Gratis,watsons ve cosmeticalarda bulabilirsiniz. :) Önerdiğim bir seri.

Beğenmeyi , takip etmeyi ve yorum bırakmayı unutmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder