12 Haziran 2014 Perşembe

Ürün İnceleme : Maybelline Eyestudio Eyeliner Siyah Jel

Merhaba arkadaşlar :)

Aslında bu incelemeyi biraz daha sonra yapmak istiyordum ama bugün gerçekten mükemmel olduğunu görünce Hilal bunu yapmalısın diye düşündüm.Bugün Lys sınavından önce biraz stres atmak için dershanece pikniğe gittik.Yaklaşık 9 saat kadar ordaydık galiba.Sabahtan akşama kadar oturmadım,terledim ve hatta su savaşı yaptığımız halde -gerçekten çok ıslandım.- eyeliner ne bir gram dağılma yaptı ne bir gram aktı.Ben gözümün altı yine kap kara olmuştur diye düşünürken sabah nasılsa hala öyle duruyordu.Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ama bugün bu eyelinera AŞIK oldum.Uzun süredir aradığım eyeliner buymuş.Ve fiyatıda gerçekten uygun.Şimdi genel olarak özelliklerinden bahsedelim :)



İlk olarak bir jel eyeliner.Ve bir adet fırçayla beraber geliyor.Ama ben fırçayı beğendiğimi söyleyemem.En azından kuyruk yapmaya hiç uygun değil.Siz yok bana kuyruğa gerek yok diyorsanız bu fırça size yetebilir.Ben bunu yine çok sevdiğim bir eyeliner fırçasıyla kullanıyorum.Onunda yazısını yazında burada linkini veririm.

Kalıcılık istiyorsanız bu eyeliner birebir.Diğer kozmetik markalarına çok fazla para dökmeye gerek kalmıyor.

Renk konusuna gelecek olursak gerçekten çok  pigmentli.Ama alırken dikkat edin.Bir intense black var bir de black pink diamond var.Onun rengi biraz mora kaçıyor.Benimki tam bir siyah.

Çabuk kuruma yapmıyor.Hatta hiç yapmıyor.Ben iki gün kapağını açık unutmuşum ama hiç kurumamış.

Bence bu eyelinera waterproof denebilir.Çünkü bugünkü o kadar suya dayandı :)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.Aklıma geldikçe yazarım.

Beni takip etmeyi ve mutlaka yorum bırakmayı unutmayın.Facebook sayfamızıda takip edebilirsiniz :)

İyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder